Megvédelek » 8210 - Adminisztratív, üzletmenetet támogató szolgáltatás

8210 - Adminisztratív, üzletmenetet támogató szolgáltatás

8210 - Adminisztratív, üzletmenetet támogató szolgáltatás

Ebbe a szakágazatba tartozik a mások számára nyújtott mindennapi irodai adminisztratív szolgáltatások széles köre, mint például pénzügyi tervezés, számlázás és bizonylatolás, személyzeti és levelezési szolgáltatások díjazásért vagy szerződéses alapon.

Ebbe a szakágazatba tartozik:

  • dokumentumok előkészítése, pl. szerkesztés, korrektúra, gépelés, szövegszerkesztés és előzetes archiválás
  • egyéb titkársági támogató szolgáltatások
  • dokumentumok átírása
  • levél vagy összefoglaló írása
  • postaláda bérbeadása és egyéb postai és levelezési szolgáltatások, pl. előválogatás, címzés
  • sokszorosítás
  • tervrajzmásolás
  • fénymásoló gépek üzemeltetése önkiszolgáló fénymásoláshoz
  • fájlok digitalizálása (további adatfeldolgozás nélkül)
  • e-könyvek formázása

Ebbe a szakágazatba tartoznak a mások számára szerződéses vagy díjfizetéses alapon végzett támogató tevékenységek is, amelyek olyan folyamatos, rutinszerű üzleti támogató funkciók, amelyeket a vállalkozások és szervezetek hagyományosan maguk végeznek.

Az ebben a szakágazatban felsorolt egységek nem biztosítanak operatív személyzetet a vállalkozás teljes adminisztratív tevékenységének elvégzéséhez.. Ezen tevékenységek egy bizonyos aspektusával foglalkozó egységeket az adott tevékenységnek megfelelően kell besorolni.

Nem ebbe a szakágazatba tartozik:

  • dokumentumnyomtatás (ofszetnyomtatás, gyorsnyomtatás, digitális nyomtatás stb.), lásd: 18.12
  • nyomdai előkészítő szolgáltatás, lásd: 18.13
  • papíralapú iratok tárolása, lásd: 52.10
  • futárszolgálat, lásd: 53.20
  • adatfeldolgozás és az adatok további feldolgozásához kapcsolódó fájlok digitalizálása, lásd: 63.10
  • adatállományok tárolása, lásd: 63.10
  • nem felszerelt irodák, közösségi (co-working) irodák és teljesen felszerelt irodák bérbeadása, lásd: 68.20
  • stratégiai és irányítási tevékenységet/központosított tevékenységet végző közös szolgáltató központok (SSC) tevékenysége, lásd: 70.10
  • postai levélhirdetések kidolgozása, szervezése, lásd: 73.11
  • irodaként használt konténerek kölcsönzése, lásd: 77.39
  • általános és szakosodott gyorsírási szolgáltatás, pl. bírósági jegyzőkönyvezés, lásd: 82.99
  • iratok archiválása (papíralapú vagy elektronikus formában), lásd: 91.12

Jelentkezz online konzultációra!

Ha még nincs vállalkozásod...

Ez esetben is szívesen adunk tanácsot, de ez esetben a konzultáció díja 20 000 forint+áfa.Amennyiben viszont később nyitsz vállalkozást, ezt az összeget le tudjuk vonni a dokumentációk, engedélyek árából így végül is, ha nyitsz valamit, a konzultáció díjmentes.

Elérhetőségeink

Ha ügyfél vagy és bármilyen kérdésed van, akkor ezt hívd Zoltánt

Ügyfélszolgálat: S. Zoltán

+36 20 341 0155

Tanácsadás és rendelés

+36 20 964 8811

Minden üzletnyitás nagy feladat, de megéri! Segítünk benne!

834+

4170+

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram